Hungry Minds versterkt zijn teams en structuur!

Zoals aangekondigd aan het begin van het jaar, werft Hungry Minds aan in al zijn teams om zijn groei te ondersteunen en zijn aanbod van vaardigheden uit te breiden. 6 aanwervingen sinds het begin van het jaar en het is nog niet gedaan...

Het is aan de beurt van het "Creative Design-team" om versterkt te worden met 2 nieuwkomers: Yves Compere, ex AMPP en Célia Souralaysak, ex Spike Agency.

Yves Compere brengt meer dan 15 jaar ervaring mee. Hij heeft gewerkt voor Lielens, Havas en Extrême (Parijs) als AD. Hij beheerst perfect het productieproces in zowel de gedrukte als de digitale wereld, en niet te vergeten zijn artistieke flair.

Yves Compere

Célia Souralaysak komt rechtstreeks van Spike Agency. Na haar afstuderen aan de HEAJ in grafische vormgeving - met een stage bij Hungry Minds - begon ze haar carrière bij CBRE als grafisch ontwerper. Zij maakt deel uit van deze nieuwe generatie Creative Designer die in staat is om van print naar digitaal over te schakelen zonder Motion Design te vergeten.

Célia Souralaysak

Nieuw bestuurscomité

Om deze groei te ondersteunen, hebben de 3 partners Damien Ronday - CCO, Stéphane Henry - CBO en Emmanuel Briard - Stichter en CEO een Management Comité gevormd met de steun van Sophie Woillard - CFO & Jérôme Vandewatere die de COO van het agentschap wordt.

Jérôme Vandewatere, na zijn opleiding aan de HEAJ - Computer Graphics - Stage bij Qwentes en een start van zijn carrière bij Shake, werkt nu al bijna 10 jaar bij Hungry Minds. Hij was eerst verantwoordelijk voor de afdeling Web Design en vervolgens voor de afdeling Digital, en geleidelijk aan nam hij de verantwoordelijkheid op zich voor de afdeling video en performance - Digital Marketing.

Hij is nu benoemd tot COO met algemene verantwoordelijkheid voor de productie, integratie en distributie van de creatieve ideeën van het bureau.

Jérôme Vandewatere - COO

Big & complex challenges require big, simple ideas.

(Y)our communication challenges are bigger and more complex. More than ever, the answer is simple: creativity!

We are a creative lead agency. We tackle communication challenges with big, simple ideas. We are focused on rocking your funnel and changing your persona into advocates, thanks to efficient & fast-integrated campaigns.

Over Hungry Minds

Big & complex challengesrequire big, simple ideas

Hungry Minds
Route de Louvain-la-Neuve 4/19